Thursday, December 18, 2014

Video Blogbuster Approved!!




Yeeaahh!!! akhirnya.. penat aku menunggu video blogbuster aku di approved, akhirnya berbaloi jgak hasil usaha aku walaupon hampir putus asa dah.. so aku kena rajin skit blogwalking pasneh.. excited sangat dapat taw video da approved! trase gatal nk tekan iklan video sendiri! thanks Nuffnang and Maybank! awak2 jangan lupa taw tengok video iklan yana ni.. sayang korang ketat-ketat.. muahh ciked!


*tgok yer, betul2 bawah header tuh*


ade 4 video yang aku uploud tp yang no 4 terpilih sebab aku guna ..... ? tengok la sendiri..hehe :p



Adeh! da la tengah bizi final exam dah ni..huhu.. sampai aku sendiri pon xtaw aku dapat hdiah Giveaway Kerusiburok .. lambat aku bagi respon kat dia.. maaf yer.. Nampaknyer esok aku lepak cc la..hehe..


Entry sesudah --> cara tengok video blogbuster 



26 comments:

  1. tahniah kak yana!! ina dah tengok dah ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih sabrina.. Replay byk kli taw..hehe

      Delete
  2. woww.. tahniah..cam hebat je.. (puji walaupun xtahu mende ape)

    hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..kempen nuffnang syafiq.. Tgok yer video tuh..

      Delete
  3. Tahniah kena approve yana !! Masyuk la lepas ni yekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih..Masyuk kalo cik belbel tgok byk kli!! Hehe

      Delete
  4. Wahh, tahniah kak yana =D bestnyeer

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Penat edit bg tmpoh 15s jer..btw thx :)

      Delete
  6. wahh tahniahh! lajunya cakap, tapi nice la :D

    ReplyDelete
  7. wa nice video.. N pun approve juga tapi tak hebat macam ni.. good job

    ReplyDelete
  8. wow..masyukkk...50sen sekali view tuu.. kachingg2!!

    ReplyDelete
  9. Pantas approved...videonya pasti bagus sekali. Selamat ya

    ReplyDelete