Wednesday, December 17, 2014

gift #2 Pembaca Sporting!



Ohh ya..aku hampir lupa dengan entry ni.. tak disangka-sangka aku ni pembaca sporting! Pelik aku bila sofie suruh aku claim hdiah.. Aku plak yang blur2, hdiah ape plak.. ingatkan hdiah giveaway, rupenyer x.. hadiah utk pembaca spoting! sporting kah aku??



yeay..dpt notebook... thx sofie bg hadiah ni.. nanti boleh bagi lagi..hehe :p

okay, i will keep that lemon, bcoz its free!



8 comments:

  1. syoknya dapat hadiahh...klau mcm ni kena slalu sporting lah kn ,sbb nk dpt hadiah jgk :P tahniah awk :)

    ReplyDelete
  2. awak menang GA ole-ole kerusiburok taw. sila refer entri berikut untuk maklumat penghantaran :)

    http://kerusiburok.blogspot.com/2014/12/pemenang-giveaway-kerusiburok-ole-ole-phuket.html

    ReplyDelete
  3. untung nya. hee kite nak jugak -.- haha congrats :)

    ReplyDelete
  4. "It's not how good you are, it's how good you want to be".. :-)

    ReplyDelete
  5. aduh, kelakarnya bila tengok tulisan sendiri...baru perasan entry ni...
    thanx yana sebab sudi terima hadiah kecil dari saya...
    insyaAllah saya akan buat lagi tahun ni...
    ^_^

    ReplyDelete