Monday, January 19, 2015

Contoh Video Kempen Blogbuster


Alhamdulillah.. Kempen blogbuster Maybank da abes pd 11/10/2015.. Aku mula-mula xterasa nak join pon sebab alasan utama xde idea.. last-last aku try buat jgak.. aku join kempen ni sbb nak tengok sejauh mane boleh dapat dengan trafik aku yg xseberapa ni.. Maksud aku trafik blog aku yg xpernah cecah 100 view pon.. Huhu..


Bagi aku ckupla dpt sedikit jer sebab i'm still newbie.. Aku join nuffnang xsmpai 5 bulan dan dpt pula tawaran buat video kempem ni pon da ckup bagus.. Kalau ade kempen ni lagi, aku nk join.. Bkn selalu ade kmpen ni kan, so xrugi pon mencuba.. ^^ So nk share video2 yg aku buat untuk kempen maybank ni.. Mane taw, next kempen korang terasa boleh buat video dan join kempen ni kan..







Ini adalah contoh-contoh video blogbuster yang aku hantar.. yang mencabar masa buat video ni ialah nak setkan duration iklan kurang 15 saat!  Thx pada blogger-bloger yang sudi tengok video blogbuster aku ^^  da dapat dah earning tu, ngatkan lambat nuff nk bgtaw, xsangka cpt plak..bgus2, leh cashout! besok aku share kat korang earning blogbuster aku tuh, walaupon tak banyak, tapi membantu jgak cover duit nak p langkawi nanti.. hehe..


2 comments:

  1. nuffnang ke yg akan offer? kiranya bukan semua org la boleh try ?

    ReplyDelete
  2. Nuffnang org tgh..so yg offer pngiklan dia.. Video2 kita, pgiklan yg akan select bkn nuff..

    ReplyDelete