Wednesday, November 19, 2014

Baru aku tahu!

Selama ni aku xtahu pon pasal ni..
Xtaw la korang sume tahu ke x..
Juz nk bgtaw la knape kann..

 

12 comments:

  1. hahaha BARU AKU TAHU~
    Pinjam title entry. Keh keh

    ReplyDelete
  2. ahahaha...sis baru tahu..lawak pun ye

    ReplyDelete
  3. pernah baca fasal ni. serius kelakar.. hahaha. sengal laa letak ikon monyet tu. lagi la rasa nak gelak..hiihi

    ReplyDelete
  4. hahahaahaha lawak la!
    baru tahu ni.. kene copy ni ;p

    ReplyDelete
  5. Yg monyet tu buat kite mkin galak gelak..hoho
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  6. betul tu kak , ayah yaya pn selalu ckp jjnis seksi semua tu mmg sush dia nak kacau . sb dia tgk mcm rupa dia jugak . hehehe

    ReplyDelete
  7. a'ah betul tu geng dia ataupun bos besar dia...

    ReplyDelete
  8. hehehe

    assalamualaikum. jom join GA ni. ada hadiah novel :3 http://nik-ainaa.blogspot.com/2015/01/giveaway-blog-nik-ainaablogspotcom-2015.html

    ReplyDelete