Wednesday, October 26, 2011

Saya Nak Samsung Galaxy S II Sebab..


Contest ini dianjurkan oleh Beta.my & ditaja oleh Mynewshub

saya nak samsung galaxy SII sebab saya suka dengan apa yg beliau miliki..
dan merupakan telefon bimbit paling terbaaeekk!!
dah lame saya idamkan tapi...
TAK MAMPU NAK BELI!!
hanya mampu melihatnye sajer~ huhu


SAMSUNG GALAXY SII
ini sememangnyer..


1. cantik..warna hitam berkilat!
2.nipis *dimensi : 125.3 x 66.1 x 8.5 mm dan berat 116g*
3.kamera..8MP tu! + 2MP kat depan
4.android 2.3..best o0 men game android! laju jer~
5.ade wifi, bluetooth..mcm2 lagi lar..


haa byk sangat kehebatan beliau neh sampai tak ce cite!
jom layan kartun yg saya ubah dialog neh..
*inilah idea kretif saya*
hope buleh hiburkan korang dan menang!!
yezzaaa! *nk sgt SG SII pleasssee..*



p/s : kartun ini hasil nukilan dr kartunis PJOE dari majalah UJANG 'love story'..
dialog telah saya ubah..
credit for team UJANG..


No comments:

Post a Comment