Sunday, October 30, 2011

mengenali karektor lelaki semasa korang menangis


kalau perempuan nangis tandanya nk minta pujuk..
apa kate korang cuba buat2 nangis untuk mengetahui camne nak tahu karektor boyfren korang tu..

Brutal
- meninggalkan korang menangis sengsorang

Sensitif
- sama-sama menangis sekali dengan korang malah lagi over dari korang

Matang
- memberikan kata-kata semangat 

Miang
- memujuk sambil mengambil kesempatan me.... (sila imaginasi sendiri)

Pandai Bergurau
- buleh menghentikan tangisan korang

Romantis
-menyanyikan lagu untuk meredakan tangisan korang

Konpius
- mula mengelabah coz tak pasti korang tengah menangis ke gembira.

Budiman
- memujuk dan membelai dengan penuh berhemah

Panas baran
- mengarahkan korang supaya berhenti menangis masa tu jugak.

Kasanova
- masa korang menangis, sempat lagi dia usha chikaro.


p/s : kalau laki nangis nak minta ape yer? mintak lempang kot..keh3 :P

4 comments:

  1. wahh bnyak pngaman yana ni..tau je semua...kih kih kih

    ReplyDelete
  2. arul : x banyak pun pglman, byk mbaca jer..huhu

    peep : aduh..sush la cmtu

    marniey : =)

    ReplyDelete