Monday, May 30, 2011

jatuh cinta!






aduh..nape lar yana jatuh cinta mase neh..xsuke lar! oh CINTA tolang lar pegi main jauh-jauh, sebuk jer nak singgah kat yana.. tengok! yana da demam sebabkan ko CINTA! aisshhh...ape semua ni?? ape yg da terjadi kat yana??



tau lar kau hensem bergaya tapi jangan lar wat yana jatuh cinta kat kau  campai camneh skali! sakit tau tak biler tengok kau dengan orang lain..bukan stakat 1 jer tapi banyak tau kau dengan orang lain! hari-hari lak tuh nampak kau dengan orang lain..aduuuhh, memang sakit lar mate dan hati yana neh! bertambah parah saban hari!






cam mane lar yana nak memiliki kau? tah biler lar boleh dapat kau kaaann! sedih..hati makin terluka hari-hari tengok kau dengan orang lain..yana pon nak kau jugak! XTAHAN dah neh asik tengok kau dari jauh jer..kau sikit pon taknak  pandang yana kan! taw lar yana neh tak cantik, 'mok' plak tuh..errr..hmmm.. takpe lar, satu hari nanti yana pasti dapat memiliki kau!



CONFIRMED NO FUN!!






satu hari nanti kiter date sesame yer..yana nak kau pkai baju pink boleh tak?? alaaa..bule lar, cantik kan warna tuh..nanti terase bangga sikit la yana jalan ngn kau..XSABARNYER!! nak tunggu kiter bersatu..hehe
*minat pink tp segan nak ckp*






37 comments:

  1. hahahha...sengal.. lau xde duit..jgn berangan la nak ngorat dia..

    ReplyDelete
  2. hahaha ,, nami igt sape td ,, upenye MYvi hahah

    ReplyDelete
  3. KB : alaaa..aku ngorat jer..dye xpndang aku xper lar..uhuk! :(

    ReplyDelete
  4. cik nami : mYvi lar kekasih bru yana!

    ReplyDelete
  5. yana, zatie ingat sape la td an..upanye encik myvi..haha..nnti dh beli bwk2 la kite g jejalan ;)

    ReplyDelete
  6. eleh berkasih ngan kete rupanye,,,,,
    ak ingt jejaka mne yg ko ske td,,,,hahaha

    ReplyDelete
  7. zatie : haha, ensem kan en.myvi yana tuh..opss, lom dapt dye lg..nga proceed..huhu..InsyaAllah..

    ReplyDelete
  8. rahman : haha..npe? ko jelez eaa.. :P

    ReplyDelete
  9. lar.. bwu nak tgok pakwe ko, hampeh btui lar!

    ReplyDelete
  10. ape ko neh? tu lah pkwe aku~~ hehe

    ReplyDelete
  11. jatuh cinta dengan kereta rupanya hahaha myvi nice car

    ReplyDelete
  12. hehe~ xmestinyer jtuh cinta pd mnusia! klo yana cte psal personal msti reader boring kan..

    ReplyDelete
  13. alolo..sweetnyer..cinta ngn kete..hehe

    ReplyDelete
  14. owh kenan kt myvi pink ka, hikk...

    ReplyDelete
  15. jatuh cinta ngan kereta.. wakenabebb

    ReplyDelete
  16. ingt minat mat indon mana td..ahahaha....study n job hard 4 tht!!!

    ReplyDelete
  17. susah nak cakap sal jatuh cinta ni ~
    =='

    ReplyDelete
  18. hahaha. igtkan orang. kereta rupenye.

    btw. myvi pink comeyyyy, :)

    ReplyDelete
  19. aduh...
    kita minat pada benda yang sama..
    haha...
    xboleh jadi ni..

    ReplyDelete
  20. caliph : yup2 yg limited edition punyer..huhu

    ReplyDelete
  21. cik hitam : huwaaa leh lak cmtuh, mat indon xkn lar rmai minat!

    ReplyDelete
  22. nelly : yup mmg sush pon! mmg byk ktgori cinta smda pd Allah, bnda, org, n byk lagi lar~

    ReplyDelete
  23. cik aziya : huhu..krte lar~ yezza, de pun pmint pink kt cneh..hehe

    ReplyDelete
  24. iema : yke?? xpe2 kte bersaing scre sihat k~ hehe

    ReplyDelete
  25. hehe..comelnya..insyaallah nanti yana berjaya memilikinya..amin..

    ReplyDelete
  26. c. sakura : insyaAllah~amin, mudahan2..huhu

    ReplyDelete
  27. quiyyum : x lar, CINTA tu 1 pyeksaan~~ =.=

    ReplyDelete
  28. cik Hawa : lar~ yana mne de tipu2 org neh..hehe :P

    ReplyDelete
  29. ala....aku ingatkan budak tu...hahahaaa....

    ReplyDelete