Sunday, October 26, 2014

awak kat mana?

femes sekejap lagu ni disebabkan satu video pendek yg dibuat oleh faizdickie! sebenarnye terkejut gak tgok ade video gadis2 bertudung menari2 kan.. tapi aku xtaw ni warga Malaysia ker Indonesia.. apa yg aku taw, aku xde la kutuk sangat sbb aku penah buat video jugak juz xde la gelek2 camni.. syyhhh diam2 hehe :p

*bg gmbr jer, video cr sndri*


yang aku rasa kelakar sangat tgok video faizdickie ni coz dye ade jer idea.. spe yg penah tengok n folo dye, kompom taw.. aku pon xtaw wujudnyer lagu 'awak kat mana' tuh.. aku pon search la, rupenyer taufik batisha yg nyanyi.. hmm, ok.. nyampah sebenarnya dengar tp xtaw knpe aku donlod!

ni aku tnjuk sketsa bgambar jer..

*yam ko tgok video bdak2 ni..ape xde kje rekod video terkinja2 cmni*

*ya Allah, x senonohnye! tapi...*


*awak kat mana..awak2 kat mana*

*ko simpan video tuh elok2 yer*
haha!

pepandai la korang cari video dye kat insta
da byk sgt folower dye, retis ko!


                       



betul la tuh.. aku pon harap video aku n kwn tu da kne delete, klo blom pon simpan lah baik2.. errrrr
peace!


16 comments:

  1. kadang2 parody pun dh jadi pelik2 and x sedap dipndang.

    tp sekrang nie semua pakat terikut2. " awak kat mane.awak awak kat mane " Heheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang.. Saya pon dok trikut jgak..siap bt video miming nan kwn dah..wakaka

      Delete
  2. cn mmg folow dkt insta mamat ni, sgt2 layanzz ! tp kiflymally pon kelakar gak ! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann..kiflymlly? Nanti nk usha jgak la..thx :)

      Delete
  3. alamak xpernah dengar. hehe. ape la nk jadi kt deme ni. senang dah skrg nk jadi femes. up je gambo jadi viral.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhu..nk wat cane, aksi tuk kngan tp bile da trlepas ke tgn org yg x btgungjwb..abesla

      Delete
  4. memang klako on faizdickie ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes..pandai jgakla dye mainkan byk watak..

      Delete
  5. hahaha ade layan parody ni jugek.. tp rasanya namanya syazwan. yg ni xtgok lg..huhu

    ReplyDelete
  6. Lagu Taufik Batista kut rasanya... memang rajin betul dia ni buat parody. Kelakar habis..

    ReplyDelete
  7. belum pernah tengok pun parody ni. haha. *noob

    ReplyDelete
  8. Awk kat mane awk awak kt mane...
    Tgk.yg parodi je...
    Iahhh skg nak fames senang je kan??
    Tapi memalukan

    ReplyDelete
  9. wahahahaha... baca entri ni, tergelak bila teringat kawan2 kat kolej. kitorang tgk hindustan ramai2, pastu ada yg gelek2 bila ada lagu. hindustan kan penuh dgn lagu + tarian. mmg tergelak bila tgk balik video tu. syyhhh... tu antara kitorang je. ooppsss. hahahaha.

    ReplyDelete