Wednesday, November 20, 2013

jgn pentingkan diri!

wah..memg lame aku x update blog neh..
sejak kje mmg xde mse la nk update..
skunk aku da msuk belajar after 2 tahun abes graduate dip..
kawan2 aku yang lain da abes blaja, aku baru terkedek nak bljar..huhu

mcam2 masalah timbul mase blajar neh antaranya psal nk plih kwn la..
aku neh mmg bermasalah sedikit nk berkawan neh..
kali neh aku jmpe kwn yg agak truk skit berbanding mse poli..huhu
aish..xtaw la, sbb ape kebanyakan mereka pentingkan diri..

tapi aku xtaw la smada aku cakap dorang pentingkan diri dsebabkan aku yang trlalu 'care' psal dorg..
tu mmg masalah aku jgak la sebab selalu pikirkan orang berbanding diri..
da lar budak2 kelas aku tuh sebilik dan serumah..
so, bler tang assigment grup tuh aku akn pkir dak bilik aku n dak rumah.

tapi xtaw la knpe aku dsingkirkan mse kne cari grup utk bt projek oleh housmte aku n rumet aku..
dengan alasan dye terlupe kawan dye da tulis nme awal2 grup dgn org len..
aku pon plik la, org yg dye nk grup tuh tanye aku nk kmpulan ngan dye x? 
aku juz bengang dorg mcm anggap aku neh bodoh plak xtaw nk slidik org sume..

aku skunk terasa nk menjauhkan diri aku dari rumet, aku nk jd selfish..
tp aku semakin risau sebab aku trlalu ambil tahu pasal dye..
why i cant be selfish? why im so good to her? 

p/s : saje nk luahkan perasaan n nk kecoh skit~huhu



No comments:

Post a Comment