Saturday, May 5, 2012

semakin terancam!

aku semakin terancam duduk dirumah sendiri..
aku bukan nyer x suke tinggal bersama famili sendiri..
tp aku xleh tinggal sebumbung dengan 'someone' yg bermasalah..
aku geram sangat...kalo lah aku neh kuat, da lame aku belasah..
wat hatiku sakit jer! eeii..nyampah tol!


kenape lar die tuh suke sgt timbulkan masalah..
aku da pesan da dgn mak aku jangan tolong die..
tapi mak aku tolong jugak! tu yang aku geram sgt..
skunk neh, mak aku mintak aku tolg die plak..
ehh..sorila, aku da ckp aku xkan tolg slgi die x brubah...


eii..aku xpaham betul lar dgn mak aku tuh..
org kater, 'syg ank tgn2 kan' ..mak aku da terlebih manjakan die sgt..
skit2 tolong die.. 
aku da kter, slgi kte bantu die slgi tu die akan buat masalah..
sebab die tahu kita akan tolg die dan xsampai hati nk tgok die diapa2 kan..
eh..aku neh mmg xkisah la klo dia diapa2kan..
org yg pentingkan dri cam dia tuh, mmg aku x amek port..


aku takut suatu hari nanti, keluarga aku terancam..
samseng2 tu ancam kitorang coz x dpt die..
aku hrp, xdela sampai camtu skali..
aku nak sgt keluar dari rumah neh, aku xleh nk hadap mke die lg!


hmmm.. trse mcm mgaibkan jer..
tp ape yg de dlm ati neh kite kne luahkan..
aku neh mmg xde tmpt nk aku luahkan, so luah kt blog jer..
xramai pon reader nk bce kan...


tp aku x heran sgt psl fmili problem neh..
coz sume org ade masalah sendiri..
aku pon de gak wat statistik dimana..
salah seorg  adik bradik, pasti bermasalah..
klo xde tu, alhamdulillah..semoga berbahagia.. =.=

No comments:

Post a Comment