Tuesday, May 1, 2012

dah lain rupernyer!

waaahhh...sekian lme aku xbuka blog..
skunk neh da btukar rupa la..
terasa kekok plak nk menaip..


arineh aku sje nk tnjau ksihatn blog aku..
tetibe aku rase rajin nk mnaip plak..
wlpun hakikatnyer aku tersangat la malas..
ini disebabkan hari ini adalah hari berMALASan untuk mrke2 yg bkrje..
angguk klo betul..hehe 






sepanjang ari ujan x berhenti2..
tbe2 aku terpikir klo banjir mesti BEST kan..
buleh berenang..walaupun xpndai berenang, tp tbe2 pndai..h0h0
pastu aku tgok uma org len sume da naik air paras bumbung..
rumah aku x kena coz uma aku atas bukit.. 


aku sebenarnye nak mrase keadaan banjir tu..korg pernah rase x?
aku pernah rase mnyesal blk KL(uma fmili) mase Melaka(uma nenek) n Jb dilanda banjir..
semata2 nak merasai banjir tu camner.. 
agak truk jugakla..tak silap aku akhir tahun 2006..


aku pon da xde idea nk mnulis neh..skunk neh mmg da mls nk blogging..
hakikatnya..
AKU BUKAN SEORANG BLOGGER..


No comments:

Post a Comment