Sunday, May 20, 2012

bila nak cair?

pejam celik pejam celik
da setahun lebih aku single..
so, aku mmg xkisah la hidup aku neh sunyi ke aper..
mmg aku dah biasa..jimat kredit aku 2bulan rm5 *kdkut nyer akuh* =.='

hati oh hati..knpe la ko sush sgt nk cair?
aku dpt rsekan yg aku neh de prsaan yg mnjengkelkan terhadap lelaki..
lelaki yg aku maksudkan yelah lelaki yg suke mlyan perempuan..
bile aku rse myampah jer mula lar aku buat cmneh~

klo ikutkan bibir aku lg senget aku buat..haha













perkataan cinta tu makin lame makin lesap sebenarnyer..
aku sedar yg semua lelaki xmacam tu..mereka hanya sekadar berkawan jer..
tp dri persahabatan tu leh bertukar kepada suka pastu cinta..
yg ini lar perkara yg aku paling takut!
tp bende yg kiter takut slalu terjadi pada kita..
korang setuju x?


da lar..jom layan video jiwang..
*uish..giler tragik lagu neh*

No comments:

Post a Comment