Friday, January 27, 2012

MELAKA : Afamosa Water World!

trip ke water world ni aku pergi dengan kawan2..ala2 rombongan joyah gitu..
reunion stahun skali ramai2..tp bukan senang nk bkumpul.. ade jer halangan.so yang ni jelah yang dpt ikut..
study kat melaka, reunion pon kat melaka..hoho.. ala mse study mne dpt pergi sini..
nak berkumpul melaka balik, senang skit xde la kalut sangat coz da taw jalan melaka..
kos masuk sini RM40..so okla dgn bajet ktorg yg xsberape neh..

*gambar bli hasil perkongsian, pastuh scan..camni jadinyer*

*bersiap2 untuk mandi..yeay!..sempat amek gambar dulu*

*first, kite mandi sungai dulu..inilah dia budak2 yang jarang jumpe air..*

*nampak tak kegagahan aku disitu..for your information, aku bdk jrusan mekanikal, 
mereka semua adalah bodyguard aku..ahaha* 
*main kat tempat ombak plak..best n dalam, bila bunyi hon kuat semua standby..
ombak rindu besar sudah mari! haha *

*kite race plak naikk gelongsor, sape yang sampai dlu, macam2 gaya slide dorang*
*yang bot neh aku xnak naik banyak2 kali..seram seyh!
spe dok tepi tuh mmg trase bot tuh nk terkeluar!*


*yang gelongsor ni ktorg panggil gelongsor spender terselit! da la naik punya tinggi..semput kitorg..rehat dulu dalam 10 minit pastuh baru turun..akulah orang pertama yang trun dulu..beranikan aku..hoho..
satu gelongsor berombak satu lagi yg terus..aku lebih suka yg terus sbb yg berombak tuh sakit badan belakang..yg terus plak, kt trowong tuh kne jalan sendri pastuh ko akan nampak keseraman bila nak turun..
aku smpai rase nak patah balik..bodyguard aku ckp, "brani ko nak patah balik, aku tolak ko nanti!"
ceh..nak xnak kne turun..da trun tuh, rse nak main lagi! senyap2 betulkan keadaan diri dlu yg terselit..
aku ngat aku sorg jer yg alami, upenyer sume serupe jer..sume dok betulkan dri yang terselit tuh..ahaha*


*nak balik da..ini dekat kawasan ombak, de pasir ko..macam pantai gitu..nice view*

*kite makan dulu..nampak kegolojohan disitu kan..masing2 da lapor!*



inilah kisah aku jalan2 kat afamosa melaka ni..kos msuk sni rm40 jer..skunk da ade gelongsor baru,venezuela nmenyer, xpasti! hehe..

No comments:

Post a Comment